یاهو مسنجر نازنینم دیروز که خبر رسید آخرین ساعت هایی ست که میشود یک نگاهی به خاطرات مسنجری ام بیاندازم دلم یکهو برایت تنگ شد . هزار رقیب پر سرعت تر و سهل الوصول تر از تو به بازار آمده اند اما تو کبوتر نامه رسان خوبی بودی برای همه ما که یک زمانی شب تا صبحمان را بین شکلک های تو سر میکردیم . مسنجر خوشرنگ و قشنگم که سالها جا خوش کرده بودی گوشه ی صفحه کوچک کامپیوتر قدیمی ام , خدانگهدار . ولی حالا که رفتنت تورا دوباره برای چند روزی سر زبان ها انداخته بگذار بگویم که بدانی هیچ وقت هیچکدام ازین رقبای خوش آب و رنگت از تلگرام تا تانگو و وایبر و ایسنتا و هزار تای دیگرشان به اندازه ی استاتوس های تو نتواست حال دلمان را یکهو برای بقیه به اشتراک بگذارد . تو قسمت بزرگی از خاطرات نسل ما بودی ...مهم و بزرگ به اندازه سرویس های جاسوسی ...حرف هایی که از شرم چشم در چشم بودن فقط پیش تو میتوانستیم برای هم فاششان کنیم حرف هایی که خیلی سری و خصوصی بودند و دست مریزاد که رازدار خوبی بودی ...
خداحافظ
آدم ها دنباله دارند...
ما را در سایت آدم ها دنباله دارند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 20:28