زنیکه ی شوهری

خرید بک لینک
با افتخار اعلام میکنم که من از آن دختر هایی هستم که تمام مردانی که به نوعی وارد زندگی ام شده اند بسیار شایسته بوده اند از هر لحاظ اما شخص خود من همیشه با بدترین شکل ممکن گند زده ام به همه چیز و این قضیه رو دردناک تر میکنه , اینکه خودت نتونی یا نخوای بدترین شکل ممکنه چون با خودت سر جنگ برمیداری در باره ی مورد جدید هم شخصا مسئولیت این اتفاق رو برگردن گرفتم و یک تنه گند میزنم تو همه چیز

به نظر شما یک مرد خوب نتیجه ی سیاست یک زن داناست ؟

+ خوشحال نباشین فعلا از عروسی بازی خبری نیست

+ ببخشید که نظراتتون رو تایید نمیکنم چون قرار نیست این کار رو انجام بدم

+ یک شخص محترمی اومدند برای من نوشتند که واه واه مگه قراره همه عروسی کنند زنیکه ی شوعری :|

منظور از تنها بودن همیشه ازدواج کردن یا نکردن نیست در هر سنی اگر عشق توی دل و ذهنت نباشه آدم تنهایی محسوب میشی

+ جواب سوال بالا رو توی نظرها بدین لطفا

آدم ها دنباله دارند...

ما را در سایت آدم ها دنباله دارند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 4:48

صفحه بندی